مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

سیم کارت رند

به چه دلیل سیم کارت رند بخریم؟

افراد خاص پسند همواره در تمم جنبه های زندگی  به دنبال موارد خاص هستند. این افراد در تهیه سیمکارت نیز برای داشتن یک سیم کارت خاص تلاش می کنند. سیم کارت رند همراه اول یکی از پرطرفدارترین سیم کارت های همراه اول می باشد. باید بدانید که نه تنها در ایران بلکه در کل دنیا شماره های رند  که به گلد نامبرز شناخته می شوند؛ از محبوبیت بیشتری بین افراد برخوردارند. افراد، شرکتها و سازمانهای کوچک و بزرگ، هزینه های زیادی برای تبلیغات و بازاریابی صرف می کنند تا بتوانند ارتباط موثرتری با مشتریان داشته باشند و در ذهن آنها متمایز و ماندگار شوند. 

مزایای خرید سیم کارت رند

همانطور که در مقاله های قبل اشاره کردیم، سیم کارت رند یک سرمایه محسوب می شود، به جرات می توان گفت این سیم کارت ها با طلا برابری می کند. یعنی وقتی سیم کارت رند خریداری می کنید در واقع علاوه بر بهره مندی از مزایای آن، سرمایه گذاری در بازار سیم کارت را هم تجربه می کنید. اگرچه صرف هزینه برای تبلیغات نوعی سرمایه گذاری غیرمستقیم محسوب می شود ولی بسیاری از این هزینه از دست رفته هستند و تنها در کوتاه مدت بازدهی دارند؛ در حالیکه خرید خط رند، نوعی سرمایه گذاری مستقیم به شمار می رود. بخاطر داشته باشید که همانند همه بازارهای سرمایه دیگر، ورود به این بازار هم نیاز به دانش و آگاهی دارد. 

به طور کلی داشتن یک سیمکارت با شماره رند همراه اول ، ۳ مزیت عمده برای شما خواهد داشت که عبارتند از:

  1. موثر در برندینگ 
  2. ماندگاری در ذهن مخاطبین
  3. ایجاد یک تصویر مثبت از شخصیت شما در ذهن مخاطب

در ادامه هر یک از این فواید را شرح خواهیم داد.

به عنوان مثال سیم کارت  ( 09121220809) یکی از سیم کارت های رند موجود در سایت سیم کارت جم می باشد. با نگاهی سطح به این خط موارد ذکر شده در پاراگراف بالا را می توان در آن دید. تصور کنید که در یک جلسه کاری دو نفر به یک کارفرما کارت ویزیت می دهند که بر روی یک کارت ویزیت این شماره رند نوشته شده است. کدام یک در ذهن کارفرما می ماند تا در صورت نیاز با آن تماس بگیرد؟

رند بودن سیم کارت این روزها بحث داغ همه بازارهای سیم کارت می باشد. رندی یک شماره از هر نوع اپراتوری که باشد، تاثیر زیادی بر تعیین قیمت نهایی سیم کارت دارد ولی این تاثیر بر روی پیش شماره های 0912 بسیار قابل ملاحظه و مشهود می باشد، خصوصا اگر شماره رند مربوطه از کد یک تا 4 باشد.

چند برابر شدن قیمت سیم کارت رند در چند سال اخیر

در سال های گذشته افزایش قیمت ارز و وضعیت اقتصادی باعث شده است که اغلب کالا ها افزایش قیمت داشته باشند و سیم کارت رند نیز به فراخور دیگر کالا در چند سال گذشته دارای افزایش قیمت بوده است. بنابراین می توان گفت که کسانی که با قیمت های بالایی سیم کارت خود را در سال های گذشته خریده اند، متضرر نیستند.

اگر توجه کنید میبینید که معاملات سیم کارت های رند این روزها به نوعی به سرمایه گذاری تبدیل شده است، چرا که افزایش قیمت این سیم کارت ها به نسبت سایر کالا ها شتاب بیشتری داشته است.

به صورت میانگین انواع سیم کارت های رند در حدود 6 برابر افزایش قیمت داشته اند. افزایش 6 برابری قیمت سیم کارت به این معناست که کسانی که در این نوع از معاملات سرمایه گذاری نموده اند بیشتر ذینفع بوده اند. بنابراین اگر همین روند و قوانین بر معاملات سیم کارت رند حاکم باشد، بهتر است زمان را از دست ندهید و هر چه سریع تر نسبت به خرید سیم کارت رند اقدام نمایید.

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت