مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

معرفی سیم کارت رند ده دهی

سیم کارت رند

شاید شما نیز یکی از طرفداران سیم کارت های رند باشید. سیم کارت های رند به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. یکی از این سیم کارت ها، سیم کارت همراه اول رند ده دهی است. سیم کارت رند ده دهی، یکی از جذاب ترین انواع سیم کارت از نوع رند است که خیلی ها آرزوی داشتن آن را دارند. مخصوصا سیم کارت های رند ده دهی از اپراتور همراه اول و با پیش شماره ۰۹۱۲ که به معنای واقعی، یک سیم کارت جذاب و منحصر به فرد محسوب می شوند.

با ما در “سیم کارت جم ” – مرجع تخصصی خرید و فروش انواع سیم کارت رند و معمولی از همه اپراتورهای رسمی کشور با مناسب ترین قیمت بازار – همراه باشید تا شما را با سیم کارت رند ده دهی و انواع آن، بیشتر آشنا کنیم:

 

چرا سیم کارت رند از دیگر سیم کارت ها گران تر است؟

متمایز و خاص بودن این نوع سیمکارت ها دلیل گران بودنشان است. توجه داشته باشید که به خاطر سپردن یک شماره رند، بسیار ساده است و همین موضوع، برای خیلی از افراد و مشاغل ویژه، دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد. جالب است بدانید که شماره ها و سیم کارت های رند نیز انواع مختلفی دارند، به عبارت ساده تر، برخی از آنها رندتر از بقیه هستند، بنابراین گران تر می باشند. اتفاقا سیم کارت رند ده دهی، یکی از انواع بسیار رند و خاص محسوب می شود.

به طور کلی سیم کارت رند باید دارای ویژگی های زیر باشد:

  • شماره زیبا و چشم نوازی دارد.
  • در جامعه، تقاضا برای آن بسیار بالاست پس قیمت بالایی دارد. قیمت بالا هم در نهایت، باعث ایجاد اعتبار اجتماعی بالایی در آن می شود. این موضوع برای برخی از افراد و مشاغل، یک نیاز ضروری محسوب می شود.
  • به دلیل سهولت در به خاطر سپردن این شماره، براى کارهاى ارتباطى با مشتریان و همچنین برند سازى بسیار آسان است.
  • سیم کارت رند، انواع مختلفى دارد که هر کدام، تعاریف و ویژگی های جالب و مخصوص به خودشان را دارند. برخی از آنها می توانند تا چندین میلیارد نیز قیمت گذاری شوند.

یک نکته مهم درباره قیمت سیم کارت رند ده دهی:

قیمت گذاری سیم کارت رند، یک کار بسیار تخصصی و حساس است که نباید توسط افراد معمولی انجام شود. ارزش گذاری سیمکارت های رند توسط افراد غیر حرفه ای و فاقد تخصص، باعث متضرر شدن خریدار یا فروشنده می شود.

سیم کارت رند ده دهی، یکی از جذاب ترین انواع سیم کارت رند است که بازه قیمتی آن بسیار وسیع می باشد. در واقع میزان رند بودن شماره و نوع ارقام، تعیین کننده قیمت سیم کارت رند ده دهی می باشد. بنابراین اگر قصد خرید سیم کارت رند دارید و یا در قیمت سیم کارت رند خود برای فروش دچار تردید هستید، پیشنهاد می کنیم با کارشناسان “ما در دفتر مشترکین جم“  تماس بگیرید تا به صورت تخصصی و رایگان، سیم کارت شما را قیمت گذاری نمایند.

 

سیم کارت رند ده دهی

همان طور که از نام این نوع سیم کارت مشخص است، سیم کارت ده دهی به سیم کارتی گفته می شود که دارای ۲ یا ۳ زوج دهگان باشد ( رقم دهگان باید منتهی به صفر باشد، یعنی باید اعدادی که مضرب ۱۰ هستند را دارا باشد ) به طور مثال: ۱۰، ۲۰، ۳۰، ۴۰ و… . حتی وجود یک رقم دهگان در شماره سیم کارت نیز می تواند به جذابیت آن بیفزاید اما در شماره رند ده دهی، باید حداقل دو رقم دهگان در آن وجود داشته باشد تا رند ده دهی محسوب شود.

سیم کارت رند ده دهی، تقاضای بالایی دارد و در صورت تمایل به فروش، خیلی زود تبدیل به پول نقد می شود.

انواع سیم کارت رند ده دهی

سیم کارت رند ده دهی از اول:

اگر ارقام ده دهی در ابتدای شماره قرار داشته باشند، به آن سیم کارت رند ده دهی از اول گفته می شود. مانند ۰۹**۱۰۲۰***

سیم کارت رند ده دهی میانی:

اگر ارقام ده دهی در میانه شماره قرار داشته باشند، به آن سیم کارت رند ده دهی میانی گفته می شود. مانند ۰۹***۱۰۲۰**

سیم کارت رند ده دهی از آخر:

اگر ارقام ده دهی در انتهای شماره قرار داشته باشند، به آن سیم کارت رند ده دهی از آخر گفته می شود. مانند ۰۹*****۱۰۲۰

البته همان طور که گفتیم، سیم کارت رند ده دهی می تواند دارای ۳ جفت مضرب عدد ۱۰ باشد که در این صورت، مرغوبیت و البته اعتبار، ارزش و قیمت آن، بسیار بالاتر خواهد بود. سیم کارت رند ده دهی از آخر که دارای سه جفت مضرب ۱۰ می باشد، گران قیمت تر است زیرا خوانش و ترتیب شماره بسیار رندتری دارد.

سیم کارت رند صد صدی و سیم کارت رند هزاری

یکی دیگر از انواع سیم کارت های رند، سیم کارت صد صدی و سیم کارت هزاری است که به دلیل داشتن تعداد زیادی رقم صفر در شماره سیم کارت، مرغوبیت بسیار بالایی دارند. سیم کارت رند صد صدی دارای ارقامی از مضرب ۱۰۰ می باشد مانند : ۵۰۰، ۶۰۰ و… . و سیم کارت رند هزاری دارای مضرب ۱۰۰۰ است مانند ۳۰۰۰، ۷۰۰۰ و… .

این نوع سیم کارت ها در دسته بندی انواع رند، جزء گران قیمت ترین سیم کارت ها هستند که معمولا برای امور برندینگ، هولدینگ ها، تبلیغات و… مورد استفاده قرار می گیرند. البته باید بگوییم که چنین شماره هایی، معمولا به روش های عادی قیمت گذاری و خرید و فروش نمی شوند و به روش مزایده ای و آن هم به صورت کاملا محدود، واگذار می شوند.

 

 

۱۴۰۳/۷/۴

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت