مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

سیم کارت سریالی چه سیم کارتی است؟

سیم کارت سریالی 

همانطور که می دانید سیم کارت همراه اول با نام های مختلفی دسته بندی شده است. به عنوان مثال یکی از سیم کارت های همراه اول با نام سیم کارت سریالی نام گذاری شده است. در این مقاله از سیم کارت جم به معرفی سیم کارت های سریالی همراه اول پرداخته ایم، تا انتها با ما همراه باشید.

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که بخواهید از یک کالای مشخص دو یا چند عدد خریداری کنید و در این صورت علاوه بر کیفیت، همسان بودن کالاها را مورد ارزیابی قرار دهید.

حال بیایید این موضوع را در مورد خرید سیم کارت مثال بزنیم. به این فکر کنید که قصد دارید برای خود و همسرتان دو سیم کارت تهیه کنید و یا شاید برای خود و شریک تجاری خود نیاز به دو سیم کارت دارید. در این صورت سیمکارت هایی که ترتیب پشت سر هم دارند و یا با ترتیب خاصی همزاد خوانده میشوند یرای شما قابل توجه خواهند یود.

معرفی سیم کارت ها سریالی

زمانی که دو یا چند سیم کارت، با نظم ثابتی کنار هم قرار بگیرند (یک یا چند رقم‌شان پشت هم قرار بگیرند)، به سیم کارت سریالی تبدیل می‌شوند. مثال ساده‌اش:

09122506020 - 09122506021 - 09122506022

و...

باید توجه داشته باشید سیمکارت‌های متوالی با سیم کارت دوقلو متفاوت است، سیمکارتهای دوقلو تنها در پیش شماره متفاوتند و شماره‌ی اصلی در آن ثابت است.

 

 

سیم‌کارت همزاد چیست؟

این نوع شماره‌ها در تمام ارقام جز یک رقم (که شامل پیش‌شماره نمی‌شود)، یکسان هستند، مثال ساده‌اش:

09124449444 - 09124445444

همان‌طور که مشخص است، در این خطوط رقم متفاوت، بدون قاعده‌ی خاصی تغییر کرده است.

چرا سیم کارت سریالی را انتخاب کنیم؟

اولین سوالی که برایمان ایجاد می‌شود این است، که چرا باید سیم کارت سریالی تهیه کنیم؟ یکی از مواردی که برای یک برند قدرت‌نمایی محسوب می‌شود؛ استفاده از شماره‌های یک‌دست برای تمام کارکنان است؛ در این مواقع افراد مایل به خرید سیم‌کارت سریالی می‌شوند. خط سریالی، یک گزینه‌ی خاص، برای هدیه دادن به افرادی که قصد سِت کردن شماره‌های خود با هم دیگر دارند.

 

با خیای راحت فروش سیم کارت   خود را به ما بسپارید

قیمت گذاری سیم کارت   های سریالی به چه صورت است؟

قیمت خط سریالی به تنهایی تفاوتی با قیمت خطوط دیگر ندارد. مگر اینکه فروشنده به خاطر سود بیشتر خود، بخواهد خط سریالی را باهم و گران‌تر بفروشد.

در این میان اگر یکی از سیم‌کارت ها رند باشد، آن خط رند میتواند قیمتی بالا تر از سایر خطوط داشته باشند. برای مثال، دو شماره‌ی زیر را در نظر بگیرید:

09123323333

09123333333

قیمت شماره‌ی دوم می‌تواند ده برابر قیمت شماره‌ی اول باشد.

پراکندگی سیم‌کارت‌های سریالی در کد‌ها بالاتر مانند کد 8 یا کد 0، به دلیل بیشتر بودن تعداد سیم‌کارت‌های موجود بیشتر است.

 

خرید سیم کارت  سریالی از مراکز معتبر

مشترکین جم با بیش از 18 سال سابقه، یکی از مراکز معتبر در امر خرید و فروش سیم کارت است. در این مرکز انواع سیم کارت همراه اول از جمله سیم کارت رند، سیم کارت سریالی و .... موجود می باشد که دست شما را در خرید سیم کارت  باز تر می‌گذارد. برای خرید امن‌تر، از مراکز معتبر مورد تایید، خرید کنید، که برای نقل و انتقال سند به مشکل نخورید.

۱۴۰۳/۴/۲۰

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت