مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

ورود پرسرعت ترین و پیشرفته ترین سیم کارت به بازار

سوپر سیم کارت چینی

بازار خرید و فروش سیم کارت همواره در حال رشد و پیشرفت بوده است. بسیاری از شرکت ها در سراسر جهان به دنبال ساخت سیم کارت های پرسرعتی هستند که کاربران بتوانند به راحتی با دنیای اطراف خود ارتباط داشته باشند. در همین راستا شرکت مخابراتی چینی چاینا موبایل (China Mobile) اخیراً از سوپر سیم‌کارت جدید خود رونمایی کرده است.

 این سیم کارت با داشتن یک هسته پردازنده ۳۲ بیتی RISC-V با سرعت ۱۲۰ مگاهرتز، پیشرفت قابل‌ملاحظه‌ای نسبت به سیم‌کارت‌های کنونی است. سیم‌کارت جدیدی که چینی‌ها  موفق به تولید آن شده اند با استفاده از تراشه CC2560A ساخت Texas Instruments طراحی شده و از سرعت بالاتر، حافظه بیشتر و سرعت انتقال بهتر برخوردار است.

مقدار حافظه ی فلش این سیم‌کارت جدید، ۲.۵ مگابایت است که ده برابر بیشتر از سیم‌کارت‌های معمولی و دو برابر ظرفیت سوپر سیم‌کارت‌های مورد استفاده در وسایل اینترنت اشیا است. اما هسته پردازشی RISC-V نقطه قوت اصلی این سیم کارت است.

برای اطلاع از قیمت گذاری سیم کارت همراه اول با کارشناسان ما در سایت سیم کارت جم در ارتباط باشید. سیم کارت جم با بیش از 18 سال سابقه حرف اول را در قیمت گذاری سیم کارت میزند.

سیم کارت جدید چین با پردازنده RISC-V و حافظه بیشتر

چاینا موبایل ادعا می‌کند که این پردازنده سرعت برقراری ارتباط را تا ۱۰ برابر افزایش می‌دهد و در عین حال دو برابر قدرت پردازشی بیشتری هم نسبت به دیگر سوپر سیم‌کارت‌های پیشرفته ارائه می‌کند. تولیدکننده تراشه بکار رفته در این سوپر سیم‌کارت عملکرد آن در اجرای الگوریتم‌ها را به طور متوسط بیش از دو برابر قوی‌تر از رقبا ارزیابی کرده است.

ویژگی‌های امنیتی بسیار قوی، یکی دیگر از آپشن های این سیم کارت است که در سطح سخت‌افزار تعبیه شده‌اند و به طور مستقل کار می‌کنند. بیش از ۱۰۰ تکنیک امنیت‌بخشی مختلف از جمله رمزنگاری باس، دفاع در برابر حملات کانال جانبی، ماسک‌گذاری سیگنال‌های حساس و قابلیت‌های ضدکلونینگ فیزیکی در این سیم‌کارت جدید وجود دارد که استانداردهای گواهینامه EAL5+ را برآورده می‌کند.

با این سیم‌کارت، چاینا موبایل به دنبال کاربردهای پیشرفته مبتنی بر اینترنت اشیا و دستگاه‌های همیشه متصل است که در آن‌ها امنیت و ویژگی‌های پیشرفته بسیار مهم هستند. این کاربردها شامل کارت‌های شناسایی دیجیتال برای دانش‌آموزان، سیستم‌های کلید هوشمند خودرو، سخت‌افزارهای کنترل دسترسی و تسهیل خدمات پرداخت دیجیتال می‌شود.

این سیم‌کارت همچنین از نظر اتصال‌پذیری بسیار قوی است. علاوه بر رابط سنتی سیم‌کارت 7816، این کارت دارای رابط‌های SWP، QSPI، SPI، I2C و UART است که امکان ارتباط با انواع رادیوها، چیپ‌های حافظه، سنسورهای بیومتریک و موارد دیگر را در یک پکیج واحد فراهم می‌کند.

شایان ذکر است که استفاده چین از استاندارد RISC-V توسط ایالات متحده در حال بررسی است، زیرا تنش‌های بین دو کشور رو به افزایش است و این موضوع می‌تواند مانع نوآوری‌های آینده با این پلتفرم شود. قانون‌گذاران نگرانی‌هایی درباره این دارند که معماری مجموعه دستورالعمل باز، تلاش‌ها برای محدود کردن صادرات چیپ‌های پیشرفته به چین را تضعیف می‌کند، زیرا مجوز رایگان RISC-V به هر کسی از جمله شرکت‌های چینی اجازه می‌دهد تا طراحی‌های خود را ایجاد کنند.

سوپر سیم‌کارت‌ها در چین در حال افزایش محبوبیت هستند. سال گذشته، بانک مرکزی چین مدل‌های جدیدی برای کاربران موبایل ارائه داد که کیف پول دیجیتال را با پشتیبانی از تراکنش‌های ارز دیجیتال بانک مرکزی این کشور ارائه می‌کنند. این سیم‌کارت‌ها حتی دارای قابلیت NFC برای اسکن آسان و سریع شناسه دیجیتال هستند.

 

۱۴۰۳/۴/۹

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت