مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

تاثیر خاموش بودن سیم کارت در قیمت فروش آن

سیم کارت صفر

سیم کارت های همراه اول بر اساس مولفه های خاصی قیمت گذاری می شوند. گفته می شود یکی از مولفه هایی که در قیمت گذاری سیم کارت تاصیر دارد خاموش بود خط مورد نظر برای مدتی است. حال این سوال پیش می آید که آیا خاموش بودن سیم کارت، برای مدتی قبل از فروش آن ضروری است، آیا صحت دارد؟ آیا این موضوع صحت دارد که باید قبل از فروش سیم کارت، آن را – برای مدتی کم یا طولانی – خاموش نگه داریم؟ بسیاری از متقاضیان فروش سیم کارت، مخصوصا دارندگان سیم کارت ۰۹۱۲ همراه اول و سیم کارت های رند و قیمتی اپراتورهای دیگر، درباره این موضوع دچار تردید هستند که در ادامه این مقاله، قصد داریم شما را با اصل قضیه بیشتر آشنا کنیم.

نحوه قیمت گذاری سیم کارت در زمان فروش سیم کارت

مولفه های مهمتری از خاموش بودن سیم کارت در تعیین قیمت نهایی آن تاثیر دارد که قبل از پرداختن به تاصیر خاموش بودن، به آن می پردازیم. عوامل موثر در تعیین قیمت سیم کارت را می توان اینگونه برشمرد:

  • اپراتور سیم‌ کارت
  • کد سیم کارت
  • نوع پیش شماره سیم کارت
  • دائمی یا اعتباری بودن سیم‌ کارت
  • شماره سیم کارت و‌ میزان رند بودن آن
  • شرایط سیم کارت اعم از سلبی بودن یا نبودن، بومی بودن و…

  مهم ترین و اساسی ترین عواملی که در قیمت گذاری سیم کارت تاثیر دارند را در بالا برشمردیم هستند این عوامل باعث می شوند قیمت مناسب با ارزش واقعی سیمکارت در نظر گرفته شود. تعیین قیمت سیم کارت، در هر شرایطی باید توسط یک کارشناس فروش باتجربه و حرفه ای انجام شود. خرید و فروش سیم کارت، بدون دریافت مشاوره و راهنمایی از یک فرد متخصص در این حوزه، قطعا باعث ضرر و زیان افراد خواهد شد.

در موارد بالا چیزی درباره خاموش بودن سیم کارت گفته نشده است، اما این موضوع از قدیم، یکی از شرایط ضروری برای افزایش قیمت سیم کارت قبل از فروش آن بیان شده است. هنوز هم خیلی ها معتقد به این دیدگاه هستند، اما آیا درست است؟

 

فرق سیم کارت صفر و سیم کارت در حد صفر

بنا به نظرات گفته شده اصلی ترین دلیل اینکه برخی افراد قبل از فروش سیم کارت، اقدام به خاموش کردن آن برای مدتی می نمایند، تبدیل کردن سیم کارت به یک سیم کارت در حد صفر (سیم کارتی که زنگ خور و مزاحمت چندانی ندارد) است. این اصطلاح، تا سال ها پیش در قیمت گذاری سیم کارت مرسوم بود و حتی در برخی معاملات، قیمت سیم کارت در حد صفر، بالاتر از سیم کارت های هم رده اش قیمت گذاری می شد.

اما این روزها، چنین ویژگی و آپشنی برای سیم کارت تعریف نمی شود و برای آن، قیمت بالاتری نمی پردازند. سیم کارت یا صفر و دست اول است و یا کارکرده و دست دوم. سیم کارت در حد صفر، تنها یک امتیاز برای فروش سریع ترو جلب توجه بیشتر روی آن است.

با خاموش بودن سیم کارت قبل از فروش آن، اتفاق خاصی برای آن نمی افتد زیرا سیم کارت کارکرده، به هر حال مورد استفاده قرار گرفته است و زنگ خور دارد. یکی دیگر از موضوعاتی که باید به آن توجه کنید، انواع برنامه هایی است که روی شماره سیم کارت ها فعال هستند که همین‌ موضوع هم در آن تاثیر گذار است و به هیچ عنوان نمی توان ادعا کرد یک سیم کارت در حد صفر است. حتی سیم کارت های سلبی هم که برای مدت چند سال خاموش و در چرخه تخلیه قرار داشته اند نیز به هیچ عنوان، گران قیمت تر به فروش نمی رسند.

 

۱۴۰۳/۳/۲۸

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت