مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

محبوبیت سیم کارت کد 4 در بین کاربران

سیم کارت کد 4

سیم کارت های همراه اول همواره جزء محبوبترین خطوط تلفن همراه در کشور بوده و هستند. اگز به دنبال یک سیم کارت خوش قیمت هستید ما سیم کارت های کد 4 را به شما پیشنهاد می دهیم. یکی از سیم کارت های بسیار جالب در بین کدهای مختلف سیم کارت ۰۹۱۲، سیم کارت کد ۴ است. 

سیم کارت دائمی ۰۹۱۲ کد ۴، محبوبیت بسیار خاص و ویژه ای در بین طرفداران پرو پا قرص سیم کارت های ۰۹۱۲ همراه اول دارد و دلیل آن، ویژگی های جالبی است که این کد به همراه دارد. ویژگی هایی که اگر شما هم آنها را بدانید، قطعا به یکی از طرفداران این کد ارزشمند سیم کارت ۰۹۱۲ همراه اول تبدیل خواهید شد.

تاریخچه کدهای سیم کارت همراه اول

همانطور که می دانید سیم کارت های ۰۹۱۲، اولین سیم کارت های عرضه شده اپراتور همراه اول در کشور می باشد که در دهه هفتاد به بازار آمد و در اوایل دهه هفتاد، تنها کدی که عرضه می شد، کد یک بود که تا پایان این دهه، به کد ۳ نیز رسید. کدهای ۴ و ۵ و ۶ در دهه هشتاد و با فراگیر شدن موبایل در بین عوام مردم عرضه شدند. از همان ابتدا هم، قیمت گذاری سیم کارت ها بر اساس قدمت آنها انجام می شد و امروزه نیز دقیقا با همان احتساب قدمت بیشتر، کد یک از تمام کدهای دیگر گران قیمت تر است و رتبه های بعدی، به ترتیب تا سیم کارت های کد ۰ و ۹ ارزان تر قیمت گذاری می شوند.

بعد از گذشت مدت زمان طولانی و با عرضه زیاد این کدها، انواع صفر و کارنکرده تمام شدند. اگر به دنبال پیدا کردن سیم کارت صفر هستید، باید از خرید سیم کارت ۰۹۱۲ صرف نظر کنید و یا اینکه در میان کدهایی مانند ۰ و ۹ و شاید هم در برخی فروشگاه ها بتوانید کد ۸ را نیز به صورت صفر پیدا کنید.

محبوب ترین کد سیم کارت ۰۹۱۲ کدام است؟

تمامی طرفداران سیم کارت ۰۹۱۲ می دانند که سیم کارت همراه اول کد ۱ در درجه اول محبوبیت قرار دارد و کد ۲ و کد ۳ رتبه های بعدی را به خود اختصاص داده اند. این ۳ کد، گران قیمت ترین، لوکس ترین و در نتیجه، محبوب ترین و پرتقاضاترین سیم کارت ها هستند که خرید آنها، به بودجه زیادی نیاز دارد.

دلایل محبوبیت سیم کارت کد ۴

همانطور که در ابتدای مقاله اشاره داشتیم یکی از کدهای محبوب و جالب سیم کارت ۰۹۱۲ همراه اول، سیم کارت کد ۴ است. بسیاری از افراد، در زمان انتخاب شان برای خرید سیم کارت همراه اول ۰۹۱۲ دائمی خود، سیم کارت ۰۹۱۲ کد ۴ را در نظر می گیرند زیرا:

  • سیم کارت همراه اول کد 4 بعد از ۳ کد ابتدایی ۱ و ۲ و ۳، در درجه بعدی اعتبار و لوکس بودن قرار دارد و قدمت بیشتری در مقایسه با دیگر کدهای بعد از خود دارد و این در حالی است که قیمت آن، کاملا مناسب است و مانند این ۳ کد، خیلی بالا و دست نیافتنی نیست و از طرفی، از دیگر کدهای همراه اول نیز یک سر و گردن جذاب تر و باکلاس تر است.
  • در زمان فروش سیم کارت، دارندگان سیم کارت کد ۴، خیلی راحت تر می توانند خط خود را به بالاترین قیمت و در سریع ترین زمان به فروش برسانند زیرا محبوبیت این کد، درست مانند کدهای یک تا سه سیم کارت ۰۹۱۲ بالاست و تقاضا دارد.
  • اگر بخواهید سیم کارت کد ۴ خود را ارتقا دهید، مرتبه بعدی سیم کارت کد ۳ است و این یعنی اینکه خیلی راحت تر می توانید سطح کلاس سیم کارت خود را افزایش دهید و نسبت به کدهای دیگر، بودجه کمتری برای معاوضه سیم کارت خود نیاز دارید.

خرید سیم کارت همراه اول کد 4

اگر شما نیز قصد خرید سیم کارت همراه اول کد 4 را دارید، باید موارد زیادی را برای تعیین بودجه خود و نوع سیم کارت کد ۴ مورد علاقه تان بررسی نمایید. در ادامه، چند مورد مهم را گوشزد می کنیم تا کاملا با این مسئله آشنایی پیدا کنید.

سیم کارت کد ۴ خوش قیمت:

ارزان قیمت ترین سیم کارت کد ۴، سیم کارت هایی هستند که شماره های آنها بسیار معمولی و بدون تکرار و رندی می باشند. قیمت این سیم کارت ها، کف قیمت سیم کارت کد ۴ می باشد.

سیم کارت کد ۴ صفر:

ممکن است با جستجوی فراوان و در برخی از مراکز فروش، بتوانید تعداد بسیار محدودی سیم کارت کد ۴ صفر و دست اول پیدا کنید که البته قیمت آنها خیلی بالاست. سیم کارت های کد ۴ سلبی نیز می توانند مناسب باشند زیرا مدت زمان زیادی را در چرخه سلب امتیاز و تخلیه توسط اپراتور به سر برده اند و احتمالا زنگ خوری نداشته باشند.

یسیم کارت های رند با تعداد بالای تکرار رقم ۴ و یا ۴۰۰، از لوکس ترین سیم کارت ۰۹۱۲ کد ۴ محسوب می شوند.

قیمت سیم کارت ۰۹۱۲ کد ۴:

قیمت گذاری سیم کارت ها با توجه مولفه های گوناگونی انجام می شود. به عنوان مثال رند بودن شماره، نوع رندی، میزان کارکرد و کم کارکرد بودن سیم کارت و… متفاوت است. قبل از خرید هر سیم کارتی، توصیه می کنیم با کارشناسان “مرکز سیم کارت ایران” برای اطلاع و اطمینان از قیمت سیم کارت و منصفانه بودن آن در معاملات خود، در ارتباط باشید.

سیم کارت کد ۴ قسطی:

اگر به دنبال خرید قسطی سیم کارت کد ۴ هستید، باید بگوییم که این کار کمک زیادی به شما در پیدا کردن یک شماره شیک و رند می کند زیرا با پرداخت اقساطی، در تعیین بودجه خود راحت تر هستید و قدرت انتخاب بالاتری خواهید داشت. دفتر پیشخوان جم، یکی از مراکز رسمی و پرسابقه در زمینه خرید و فروش انواع سیم کارت است که شرایط خرید اقساطی سیم کارت ۰۹۱۲ با هر کدی را برای خریداران محترم مجموعه خود فراهم نموده است.

 

 

۱۴۰۳/۷/۱۵

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت