مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

سیم کارت رایتل جایگزین دفترچه بیمه تامین اجتماعی

با پیشرفت تکنولوژی و استفاده بیش از پیش مردم از تلفن های همراه ، شاهد اتصال تلفن های همراه با کارهای روزانه کاربران است. به طور مثال اتصال گوشی های موبایل به کارت های اعتباری و یا پرداخت بلیط مترو یا اتوبوس به وسیله اسمارت فون ها از جمله مثال های اجرا شده در دنیا می باشد.خوشبختانه پای اینگونه تکنولوژی ها در کشور ما نیز باز شده است و امیدواریم به بهترین نحو در کشور نیز عملیاتی شوند. یکی از مواردی که در کشورمان به تازگی مطرح شده است ، تبدیل سیم کارت های اپراتور سوم ( سیمکارت های رایتل ) به دفترچه درمانی تامین اجتماعی است. این خبر که از سوی "دکتر سید تقی نوربخش" مدیر عامل وقت بیمه تامین اجتماعی اعلام شده است ، نوید یک طرح همگام با تکنولوژی روز دنیا را می دهد. این امر باعث افزایش فروش سیم کارت های رایتل شده است

دکتر نوربخش در مورد این طرح گفت : این پروژه به زودی در ۴ بیمارستان که تحت مالکیت بیمه تامین اجتماعی است به صورت آزمایشی اجرا خواهد شد و پس از بررسی و رفع ایرادات آن سعی می کنیم در تمامی بیمارستان ها و مراکز تحت بیمه تامین اجتماعی آنرا عملیاتی کنیم.

۱۳۹۷/۱۰/۵

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت