مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

همه چیز در مورد خرید و فروش سیم کارت همراه اول

سیم کارت همراه اول

همانطور که بارها گفته ایم همراه اول در سال 1372 بنیان گذاری شد. همراه اول از زیر مجموعه‌های شرکت مخابرات بوده و از پرسرعت‌ترین شبکه‌ی اینترنت همراه نیز پشتیبانی می‌کند. این اپراتور تا کنون موفق به واگذاری 95 میلیون سیم کارت در کل کشور شده است که این موضوع یک دستاورد قابل توجه برای این اپراتور به شمار می‌آید. علاوه بر فروش سیم کارت، توانسته شبکه‌ی اینترنت پرسرعت همراه خود را به همه‌ی نقاط ایران گسترش دهد. هم‌چنین همراه اول ارائه دهنده‌ی سرویس رومینگ بین‌الملل در 112 کشور نیز هست.

شما می‌توانید بدون نیاز به حضور در دفاتر پیشخوان یا نمایندگی‌ها اقدام به خرید و یا حتی فروش سیم‌کارت همراه اول خود کنید. شما می توانید با مراجعه به سایت جم سیم کارت در کمترین زمان و با صرف حداقل انرژی اقدام به خرید و فروش سیم‌ کارت همراه اول خود کنید. متخصصان ما در کمترین زمان ممکن قیمت سیم کارت شما را به اطلاعتان می رسانند.

خرید سیم کارت همراه اول

این اپراتور به دلیل خدمات کاربردی‌اش و داشتن گسترده‌ترین پوشش شبکه در کل کشور متقاضیان بسیار زیادی دارد. سیم کارت همراه اول در کل به دو صورت دائمی و اعتباری به مخاطبین عرضه می‌گردد، به همین دلیل اگر قصد خرید سیم‌کارت همراه اول را دارید با حجم بالایی از سیم‌کارت‌ها مواجه خواهید شد که طیف وسیعی از قیمت‌ها را شامل می‌شود و البته رند بودن سیم‌کارت یکی از عواملی‌ست که بر قیمت سیم‌کارت تاثیر بسزایی دارد. اگر شما مایل به خرید سیم‌کارت همراه اول چه از نوع رند و چه از نوع معمولی باشید در رندباز به راحتی می توانید سیم‌کارت مورد نظر خود را پیدا کنید و دلیل آن هم حجم بالای سیم‌کارت‌های همراه اول موجود در این وبسایت می‌باشد.

فروش سیم کارت همراه اول

اگر شما نیز به هر علتی قصد فروش سیم‌کارت همراه اول خود را دارید مانند خرید سیم‌کارت از دو طریق می‌توانید اقدام به این‌ کار کنید،

  • مراجعه‌ی حضوری به دفاتر پیشخوان

به احتمال زیاد با روند فروش سیم‌کارت دراین دفاتر آشنایی کامل را دارید

  • فروش سیم کارت در بستر اینترنت و به صورت آنلاین است

 اگر ارزش سیم‌کارت خود را نمیدانید جم سیم کارت برای قیمت‌گذاری سیم کارت همراه اول شما نیز چاره‌اندیشی کرده است. شما می توانید با یک تماس ساده با دفتر پیشخوان جم، در لحطه از قیمت سیم کارت خود اطلاع حاصل کنید. کارشناسان خبره ما همواره در این مورد راهنمای شما عزیزان می باشند. به علاوه شما می‌توانید از یک کارشناس خبره نیز در این زمینه کمک بگیرید.

 

۱۴۰۳/۷/۱۰

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت