مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

خرید سیم کارت گردشگری از اپراتورهای مختلف

سیمکارت گردشگری

در کشورهای مختلف هرساله تعداد زیادی توریست و مسافر وارد و خارج می شوند. دقدقه ی این مسافران داشتن خط تلفن همراه آن منطقه است. به بیان دیگر، یکی از چالش‌های مهم برای مسافران خارجی، اتصال به شبکه مخابراتی محلی است. خرید سیم کارت گردشگری برای حل این مشکل، یک راه حل عالی است. این سیم کارت به مسافران اجازه می‌دهد تا با هزینه مناسب و با سرویس‌دهنده‌ای محلی، از شبکه تلفن همراه و داده‌های اینترنت در طول سفر خود استفاده کنند.

به طور کلی سیم‌کارت گردشگری، یک سیم‌کارت اعتباری است. که قابلیت تماس با خارج و داخل ایران، ارسال و دریافت پیامک و همچنین، دارای اینترنت پرسرعت برای گردشگران می‌باشد.تمامی اپراتورهای فعال در ایران نسبت به عرضه این سیم‌کارت اقدام کرده وتلاش نمودند بهترین خدمات را ارائه دهند. در ادامه در ارتباط با چگونگی خرید سیم کارت گردشگری صحبت می شود.

خرید سیم‌ کارت گردشگری

مسافران و گردشگران می توانند برای خرید سیم کارت گردشگری، با مراجعه به نمایندگی های فروش سیم‌کارت در سراسر کشور یا غرفه های فروش سیم‌ کارت در فرودگاه‌ها تنها با ارائه پاسپورت نسبت به خرید و فعال سازی سیم‌کارت گردشگری اقدام کنند. سپس نوع سرویس داده و تعداد دقایق تماس را بطور مناسب برای نوع سفر خود انتخاب کنند. پس از آن، نام و شماره پاسپورت خود را به فروشنده اعلام و درخواست خود را ثبت نام کنید. پس از ثبت نام، شما باید هزینه‌ای را پرداخت کنید و در آخر سیم‌کارت خود را دریافت کنید.

 

سیم‌کارت های گردشگری ایرانسل

اپراتور بزرگ ایرانسل، یکی از اصلی‌ترین اپراتورهای مخابراتی است که سرویس‌های مختلفی را برای گردشگران ارائه می‌دهد. برای خرید سیم کارت گردشگری ایرانسل، می‌توانید به یکی از فروشگاه‌های ایرانسل موجود در فرودگاه‌ها، مراکز خرید سیم‌کارت مراجعه کنید. این مدل سیم کارت ایرانسل معمولاً شامل بسته‌های داده، تماس و پیامک برای مدت زمان محدودی است. اما راحت ترین راه مراجعه به سایت simcart.com است.

همچنین، بسته‌های مختلف با قیمت‌های متفاوت نیز در دسترس هستند تا شما بتوانید بسته‌ای را انتخاب کنید که به نیازهای خود بیشترین تطابق را داشته باشد.

از مزایای سیم کارت گردشگری ایرانسل میتوان؛ اینترنت پر سرعت ، قیمت اقتصادی ،پوشش دهی بالا را نام برد. سیم‌کارت گردشگری ایرانسل درقیمت وبسته‌های مختلف ارائه میشود که باتوجه به نیاز خود میتوانید خریداری کنید.

با خرید سیم کارت گردشگری ایرانسل، شما می‌توانید به راحتی از خدمات تلفن همراه در ایران استفاده کنید و به تماس با عزیزان خود لذت ببرید.

 

 

سیم‌کارت گردشگری در اپراتور همراه اول

یکی از گزینه‌های مورد توجه برای گردشگران، سیم کارت همراه اول است. با خرید سیم کارت گردشگری همراه اول، شما می‌توانید از تمامی خدمات مخابراتی همراه اول در ایران بهره‌مند شوید. برای خرید این مدل سیم کارت همراه اول، می‌توانید به فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های همراه اول در فرودگاه‌ها، مراکز خرید مراجعه کنید. همچنین، هر کاربر میتواند با ارائه گذرنامه حداکثر سه کارت گردشگری همراه‌اول را فعال نماید.

مزایای استفاده از سیم کارت گردشگری همراه اول شامل پوشش 4G و اینترنت پرسرعت، تماس‌های داخلی و بین‌المللی با قیمت مناسب، ارسال و دریافت پیامک، دسترسی به اپلیکیشن‌ها و خدمات آنلاین همراه اول، و امکان شارژ آسان از طریق فروشگاه‌ها و نقاط فروش مختلف است.

کدهای دستوری استعلام سیم کارت گردشگری همراه‌اول به شرح ذیل میباشد.

  • استعلام اعتبار از طریق کد دستوری# ۰ * ۳۰۰ *
  • استعلام بسته اینترنت با تماس با کد دستوری # ۱ * ۳۰۰ *
  • استعلام بسته خوش آمد با استفاده از کد دستوری# ۲ * ۳۰۰ *
  • شارژ سیم کارت با شماره گیری کد دستوری# 300 * PIN *

خرید سیم‌کارت گردشگری رایتل

رایتل سومین اپراتور فعال در کشور ایران می‌باشد که امکان خرید سیم کارت گردشگری از آن نیز وجود دارد. این سیم کارت‌ها معمولاً با اعتبار محدود و قابلیت شارژ مجدد تنظیم شده‌اند.مسافران و گردشگران می توانند با مراجعه به نمایندگی های رایتل موبایل در سراسر کشور یا غرفه های رایتل موبایل در فرودگاهها تنها با ارائه پاسپورت نسبت به خرید و فعال سازی سیم‌کارت گردشگری رایتل اقدام کنند. خرید سیم کارت رایتل از سایت ما بسیار به صرفه است.

بسته‌های آغازین سیم کارت گردشگری رایتل تا ۳۰ روز از تاریخ فعال‌سازی معتبر می‌باشد. حجم داده، تعداد دقایق تماس و تعداد پیامک‌ها به صورت محدود در این سیم کارت قابل استفاده است. پس از پایان مدت اعتبار یا تمام شدن حجم سرویس فعال شده زودتر از پایان ماه، سرویس این سیم کارت قطع خواهد شد و برای ادامه استفاده نیاز به خرید مجدد اعتبار خواهید داشت.

 

۱۴۰۳/۶/۳۱

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت