مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

انتقال مالکیت غیر حضوری سیم کارت

سیم کارت همراه اول

با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی و نیز به وجود آمدن شبکه های اجتماعی مختلف ارتباط افراد با دنیای پیرامون خود بیشتر شده است. امروزه افراد به راحتی می توانند نسبت به خرید و فروش کالا های خود در بستر اینترنت اعم از کانال های تلگرام، سایت های اینترنتی، گروه های واتساپ و ... اقدام نمایند. شاید تا به حال به گوش شما نیز رسیده باشد که برای خرید و فروش سیم کارت نیازی به مراجعه حضوری به مراکز مجاز سیم کارت نیست.

همراه اول به عنوان پرطرفدار ترین اپراتور در کشور، متقاضیان خاص خود را دارد. خرید و فروش سیم کارت های رند و دست دوم امروزه بسیار پرطرفدار بوده و افراد زیادی اقدام به بازاریابی جهت خرید و فروش این سیم کارت ها می نمایند. اما نکته قابل تامل انتقال مالکیت این سیم کارت ها می باشد که به چه صورت انجام می گردد. در این مقاله قصد داریم به نحوه انتقال مالکیت سیم کارت های همراه اول و ایرانسل پرداخته و نیز به معرفی سایت انتقال مالکیت سیم کارت به صورت غیر حضوری و همچنین کد دستوری انتقال مالکیت بپردازیم. با ما همراه باشید.

انتقال مالکیت سیم کارت همراه اول

اپراتور بزرگ همراه اول بعنوان اولین اپراتور تلفن همراه در ایران مشترکین زیادی دارد که از سیم کارت های دائمی و اعتباری این اپراتور استفاده می کنند. امروزه افراد علاوه بر سیم کارت های دست اول به خرید سیم کارت های دست دوم و رند این اپراتور روی آورده اند. از آنجایی که انتقال مالکیت سیمکارت از اهمیت بالایی برخوردار است لذا در این بخش قصد داریم به نحوه انتقال مالکیت سیم کارت همراه اول بپردازیم.

توجه داشته باشید برای انتقال سند سیم کارت همراه اول، حضور همزمان فروشنده و خریدار سیم کارت الزامی می باشد. زیرا بر اساس قانون جهت انتقال مالکیت سیم کارت همراه اول حضور هر دو فرد خریدار و مالک فعلی الزامی می باشد.

متقاضیان می بایست جهت تغییر مالکیت سیم کارت همراه اول ابتدا به دفتر امور مشترکین مراجعه و درخواست انتقال مالکیت سیم کارت همراه اول را ارائه دهند. همچنین ارائه اصل کارت ملی خریدار و مالک فعلی و کپی آن به همراه کد پستی ده رقمی خریدار و نیز به همراه داشتن یک سیم کارت فعال الزامی می باشد.

نکته مهم دیگر این که افراد می بایست نسبت به پرداخت بدهی سیم کارت همراه اول اقدام نمایند زیرا در صورت بدهی امکان انتقال سیم کارت وجود نخواهد داشت. پس از ارائه مدارک و پرداخت هزینه تغییر مالکیت سیم کارت که به عنوان هزینه نقل و انتقال دریافت می گردد، نقل و انتقال انجام شده و سندی تنظیم می گردد که فروشنده و خریدار می بایست نسبت به امضا آن اقدام نمایند و در آخر سند سیم کارت همراه اول به فرد خریدار تحویل داده خواهد شد.

بسیاری از افراد ممکن است سال ها بدون انتقال مالکیت از سیم کارتی استفاده نمایند و هیچ گونه آدرس و اطلاعاتی از مالک سیم کارت نداشته باشند در این صورت می بایست با در دست داشتن سیم کارت، کارت ملی و کد پستی محل سکونت به دفاتر امور مشترکین همراه اول مراجعه نمایند.

با توجه به مشغله کاری افراد ممکن است در نظر داشته باشند تغییر مالکیت سیم کارت همراه اول را به صورت غیر حضوری انجام دهند، اما همانطور که پیشتر توضیح داده شد امکان تغییر مالکیت سیم کارت همراه اول اینترنتی و یا غیر حضوری وجود نداشته و حتما می بایست بصورت حضوری اقدامات لازم انجام گردد.

۱۴۰۳/۶/۲۴

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت