مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

استفاده سیم کارت غیر، خلاف و غیر قانونی است

سیم کارت همراه اول بی هویت

با توجه به سختگیری های دفاتر پیشخوان در زمان فروش سیم کارت، در صورت هرگونه ایجاد مزاحمت و یا ارتکاب اعمال مجرمانه از طریق سیم‌کارت، تا زمانی که مجرم اصلی شناسایی شود، مالک اصلی مقصر هرگونه سوء‌استفاده از سیم‌کارت است و باید در محاکم قضایی پاسخگو باشد.

سیم کارتهای بدون هویت:

پدیده سیم‌کارت‌های جعلی و ناقص یا همان سیم‌کارت‌های بدون هویت که منجر به اقدامات خلاف‌کارانه از جمله کلاهبرداری و حتی قتل شد، طی سالیان گذشته مشکلات متعددی ایجاد کرد و از طرفی به واسطه این سیم‌کارت‌ها قاچاق ترافیک انجام می‌شد و حجم این قاچاق نیز بسیار بالا اعلام شده بود.

در نهایت این مشکلات موجب شد سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در این زمینه به اقدامی جدی دست بزند.

همچنین همیشه منتشر کردن اطلاعات اشخاص  مشکلات زیادی را برای مالکان آن ها  به وجود آورده است  که به جز ضربه به ارزش و آبروی افراد باعث استفاده نادرست  اشخاص از آن اطلاعات  به دست آمده و پیرو آن اقدام به مرتکب شدن  جرم های مختلف  در راستای سودمندی خود می نمایند اطلاعات فردی فقط خلاصه به عکس، فیلم و…  نمی باشد سیم کارتی که در گوشی هرفردی وجود دارد هم می توان به عنوان قلمرو، واطلاعات فردی  او به شمار می‌رود.

برای قیمت گذاری سیم کارت توسط کارشناسان ما در دفتر خدمات ارتباطی جم، از طریق شماره های موجود اقدام کنید.

تحصیل سیم کارت دیگر امکان دارد از روشهای متفاوتی تحقق یابد به عنوان مثال:  صاحب سیم کارت به طور امانت سیم کارت را به شخص دیگری محول می کند و شخص بی اجازه از آن استفاده می نماید.

از موارد دیگر دزدیدن گوشی با سیم کارت می باشد و بعد مبادرت به استفاده از سیم کارت و انجام جرائم گوناگون  دیگر  در این زمینه می باشد.

در مورد اول جرمی محقق نشده ولی در حالت دوم اگر از سیم کارت دیگری  بی اجازه استفاده نموده و تحقق یافتن جرم هایی مانند توهین و استفاده کردن از لفظ های زشت و زننده درباره فردی،  ایجاد مزاحمت تلفنی،  و مبادرت به باج گیری کرده باشند. که مسئولیت جرم انجام شده  به طور کامل بر گردن صاحب سیم کارت می باشد به شرط این که بتواند ثابت کند او این عمل مجرمانه را مرتکب نشده است.

نحوه ی شکایت از سوء استفاده از سیم کارت:

شکایت به عنوان سرقت:

عمده ی سواستفاده از اطلاعات اشخاص ابتدا از طریق سرقت و یا دسترسی غیر مجاز به آنها محقق می شود. لذا این موضوع با عنوان سرقت قابل پیگیری می باشد.

شکایت با عنوان جعل:

این اقدام کمی متفاوت تر از موارد گفته شده می باشد.

دراین حالت شخص با قصد قبلی و با تهیه مدارک جعلی اقدام به گرفتن سیم کارت به جای مالک اصلی آن می کند.

سپس با گرفتن سیم کارت به اهداف از پیش تعیین شده خود دست پیدا می کند. در این حالت مالک با اطلاع یافتن. از این موضوع می تواند با عنوان مجرمانه ی جعل و استفاده از سند مجعول علیه شخص اقدام به شکایت نماید.

شکایت باعنوان خیانت درامانت :

ماده ۶۷۴ قانون مجازات اسلامی  هر گاه اموال منقول یا غیر منقول یا نوشته‌هایی از قبیل سفته و چک و قبض و نظایر آن به عنوان اجاره یا امانت یا رهن یا برای وکالت یا هر کار با اجرت یا بی‌اجرت، به کسی داده شده و بنا بر این بوده است که اشیاء مذکور، مسترد شود یا به مصرف معینی برسد و شخصی که آن اشیاء نزد او بوده آنها را به ضرر مالکین یا متصرفین آنها استعمال یا تصاحب یا تلف یا مفقود نماید به حبس از شش ماه تا سه سال محکوم خواهد شد.

۱۴۰۳/۴/۲

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت