مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

خرید سیم کارت مجازی و مزایای آن

سیم کارت

سیمکارت ها با پیشرفت علم و تکنولوژی مانند دیگر وسایل ارتباطی پیشرفت چشم گیری داشته اند. به عنوان مثال ظهور سیمکارت های مجازی و ارائه این سیم کارت ها و شماره ها در مراکز معتبر فروش سیم کارت نمونه ای از این پیشرفت ها بوده است. این روزها خرید سیم کارت های مجازی ذهن بسیاری از متقاضیان سیمکارت ها را درگیر خود کرده است. حال این سوال پیش می آید که سیم کارت و شماره مجازی چیست؟ 

شماره‌ های مجازی،‌ انواع مختلفی دارند و توسط شرکت‌های مخابراتی و اینترنتی در سرتاسر دنیا در اختیار کاربران قرار می‌گیرند.

متقاضیان توجه داشته باشند که قبل از اقدام به خرید سیمکارت، آن را برای چه کاری لازم دارند. امروزه بیشتر کاربران از شماره مجازی برای ایجاد حساب‌های کاربری چندگانه در اپلیکیشن‌های مختلف مانند اینستاگرام، تلگرام یا واتساپ استفاده می‌کنند؛ اما استفاده از این نوع سیمکارت و شماره ها تنوع بیشتری دارد.

تعریف شماره مجازی

شماره مجازی، در واقع یک شماره تلفن واقعی و ثابت است که بدون داشتن سیم کارت فیزیکی می‌توانید از آن استفاده کنید. این شماره‌ها مبتنی بر اینترنت هستند؛ به این معنی که برای استفاده از امکانات این شماره‌ها نیازی به سیم کارت در داخل گوشی نیست و تنها با استفاده از اینترنت می‌توانید از آن استفاده کنید.

شماره‌های مجازی توسط شرکت‌های مختلف در اختیار کاربران قرار می‌گیرند و به همین دلیل،‌ انواع مختلفی دارند. این شماره‌ها با توجه به شرکت سازنده، متعلق به کشورهای مختلف هستند؛ به همین دلیل، هنگام خرید شماره مجازی باید توجه کنید که آن را برای چه منظوری می‌خرید. با خرید شماره مجازی یک کشور، ممکن است امکان استفاده از آن در برنامه مورد نظر وجود نداشته باشد.

انواع شماره مجازی

با توجه به شرکت‌های ارائه دهنده شماره‌های مجازی، این شماره‌ها انواع مختلفی دارند. نکته‌ای که در مورد بیشتر این شرکت‌ها یکسان است، این است که این شماره‌ها به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرند؛ اما برای تهیه شماره مجازی به صورت رایگان در ایران، باید با خطرات آن نیز مواجه شوید.

در حال حاضر، معتبرترین شرکتی که شماره مجازی رایگان در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد، گوگل است. سرویس گوگل ویس، با ارائه شماره مجازی دائمی، معتبر و امن، یکی از بهترین سرویس‌های شماره مجازی در دنیا است که می‌توانید با استفاده از آن شماره مجازی رایگان با پیش شماره آمریکا دریافت کنید. شرکت‌های معتبر دیگری نیز در سرتاسر دنیا وجود دارند که شماره مجازی متعلق به کشور خود را در اختیار بسیاری از کاربران قرار می‌دهند.

برای تهیه شماره مجازی رایگان، روش‌های متعددی وجود دارد؛ اما با توجه به تحریم ایران توسط گوگل، کاربران ایرانی نمی‌توانند از سرویس گوگل ویس استفاده کنند. برای دریافت شماره‌های مجازی دیگر، اپلیکیشن‌ها و وبسایت‌های مختلفی وجود دارند که کاربران با استفاده از آن‌ها می‌توانند یک شماره مجازی دریافت بکنند؛ اما استفاده از این برنامه‌ها و وبسایت‌ها توصیه نمی‌شود.برای ساخت شماره مجازی گوگل ویس نیز، باید یک شماره معتبر آمریکایی ارائه کنید تا با استفاده از کد تایید آن، شماره گوگل در اختیار شما قرار بگیرد.

۱۴۰۱/۷/۵

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت